עורך דין משרד הביטחון

לצערנו, בכל יום מצטרפים עוד ועוד חיילים וחיילות אשר מגישים תביעות נגד משרד הביטחון באמצעות עורך דין משרד הביטחון, בעקבות החמרת מצבם הרפואי בעת השירות או לחילופין פגיעה נפשית/פיזית בעקבות שירותם הצבאי. אז איך מתמודדים עם הגשת תביעה נגד גוף כה גדול? איך אפשר להגיש תביעה איכותית במחיר נגיש? ולמה בכלל כל כך הרבה חיילים וחיילות נאלצים להתמודד עם רשלנות רפואית בצה״ל?

נתחיל מההתחלה – למה זה קורה?

רשלנות רפואית בצה״ל לצערנו הפכה לעניין נפוץ אשר חיילים וחיילות רבים נאלצים להתמודד איתה. אז למה זה בעצם קורה? ובכן ישנן מספר סיבות:

  • סמכות רפואית – בבסיסים רבים בצה״ל הסמכות הרפואית הגבוהה ביותר בבסיס הינה חובש צבאי או לחילופין, פאראמדיק. הדבר גורר איבחונים רבים אזר מתבררים כשגוים ולכן גם הטיפולים רעועים ואינם מתאימים למצב החולה.
  • גאווה – בבסיסים רבים, חיילים קרביים רוצים להוכיח את עצמם ועל כן דוחקים עצמם לקצה, לא ניגשים לקבל טיפול כאשר הם אינם חשים בטוב, לא ממהרים להעביר ציוד כבד לחבריהם בזמן תרגילים ואימונים וכל זאת בכדי להיות הטובים ביותר בעיני מפקדיהם.
  • יחס המטפלים – פעמים רבות, חיילים וחיילות אשר ניגשים לקבלת טיפול רפואי נענים ביחס מזלזל אשר מונע מהם לחזור ולבקש עזרה כאשר הם זקוקים לה ועל כן פעמים רבות ימנעו מלגשת לרופא. לחילופין, זלזול הרופאים בחיילים עלול לגרור טיפול שאינו ראוי, אי מתן בדיקות מתאימות והשפלה רבה.

מתי נתבע את משרד הביטחון?

ראשית, במקרה וברצונכם לתבוע בקשה לקבלת הכרה כנכי צה״ל, עליכם לוודא כי טרם חלפו להם 3 שנים מהשחרור וזאת מכיוון שקיים חוק התיישנות. חוק ההתיישנות קובע כי על החייל להתלונן ולהגיש בקשה עד 3 שנים ממועד השחרור. רק מקרים מיוחדים וחריגים יאושרו לאחר חלוף תקופת הזמן הנ״ל.

מי יכול להגיש תביעה נגד משרד הביטחון?

כל אדם אשר שירת בכוחות הביטחון: שוטרים, סוהרים, חיילים, אנשי שב״כ ומוסד וכן, גם אנשי מילואים אשר נפגעו במהלך או בעקבות שירותם הצבאי. שימו לב כי על מנת לצלוח תהליך זה עליכם להביא כמה שיותר הוכחות, מסמכים ואישורים מרופאים וועדות רפואיות. שוטרים וסוהרים צריכים להוכיח שנפגעו בנסיבות מבצעיות.

אז איך זה עובד?

כל חייל או חיילת אשר נפגעו במהלך שירותם הצבאי, רשאים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון, כפי שהוזכר לעיל. על מנת לעשות זאת יש למלא טפסים רבים, לעבור בירוקרטיות סבוכות ולהיות בקיאים בכל התהליך המסורבל הזה אשר מטרתו הנה – הכרה כנכי צה״ל. על מנת להקל על התהליך הקשוח הזה, מוטב להעזר בעורך דין משרד הביטחון אשר מתמחה בתביעות נגד משרד הביטחון, אך לצערנו העלויות לעזרה שכזו אינן דבר אשר חיילים משוחררים יכולים להרשות לעצמם.

אם כך, מה הפתרון?

ובכן, הודות לאתר כמה עוד – ישנם כמה פתרונות לא פחות ממצוינים במחירים מצחיקים אשר מניבים תוצאות הצלחה גבוהות מאד בתביעות נגד משרד הביטחון:

  • מדריך מקוון – המדריך המקוון מציג סיטואציות של פגיעות ורשלנויות רפואיות אשר נפוצות בצה״ל, במידה והמדריך תואם לפציעתכם זהו יום המזל שלכם! המדריך מלא בטיפים מציינים, הדרכה והכוונה לקראת הועדה הרפואית, מה שיעזור לכם בקבלת הכרה וטיפול ממשרד הביטחון.
  • חבר טלפוני – החבר הטלפוני כשמו כן הוא! בכל עת, שאלה, צורך ההכוונה ויעוץ, ביכולתכם להרים את השפורפרת ולטלפן לחבר הטלפוני שלכם – מומחה לענייני משפטים ורפואה אשר ידע לתת לכם את הטיפ הטוב ביותר מניסיון החיים העשיר שלו. שווה לכם לסמוך עליו.
  • סימולציה לועדה רפואית – את הסימולציה תקבלו רק לאחר מילוי הפרטים הרלוונטים וזאת על מנת שתוכלו לקבל את הסימולציה המתאימה ביותר למצב הנוכחי שלכם, כך תוכלו להתגונן על הצד הטוב ביותר לקראת הועדה. בדיוק כמו שמתכוננים למבחן חשוב או ראיון עבודה גדול.
  • סיוע וליוווי מלאים בהגשת תביעה להכרה – על מנת לחסוך מעצמכם את כאב הראש של הניירת המרובה, צוות של מומחים אשר יכיר היטב את הסיפור שלכם ימלא עבורכם את כל המסמכים והטפסים הרלוונטים בצורה הטובה ביותר מכיוון שכפי שאתם מתארים לעצמכם – זה בהחלט משנה כיצד ממלאים את הטפסים הללו, ועל כן מוטב להשאיר זאת למומחים.  הם גם יסייעו בעריכת תצהיר וכל שישאר לכם לעשות הוא לשלוח את הטפסים למשרד הביטחון.

אז למה זה כדאי?

כפי שהבנתם, המבחר של כמה עוד רחב עד מאד ובאותה נשימה גם מאפשר. מה זאת אומרת מאפשר? אתם אינכם מחויבים לתהליך אינטנסיבי ורציף. ביכולתכם לבחור לעצמכם את המסלול שמתאים לכם ביותר בצורה המדויקת, והדובדבן שבקצפת – כל זה בליווי של מקצועניים אמיתיים ומבלי לקרוע את הכיס.

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, צעירים רבים נאלצים לשלם סכומי עתק עבור הזכות הבסיסית שלהם להכרה כנכי צהל לאחר שנתנו את נשמתם עבור המדינה האהובה שלנו. אין סיבה לשלם ביוקר, ניתן לקבל שירות אשר זהה לשירותו של עורך דין משרד הביטחון, במחיר נוח ושגם מנהל הבנק שלכם יאהב והכי חשוב – מבלי להתפשר על האיכות ולו במילימטר. בהצלחה!

מאמרים נוספים

שתפו

המסלולים שלנו

מדריכים
מקוונים

סימולציה
לוועדה רפואית

חבר
טלפוני

check up-medical report-files and folders-healthcare and medical-medical assistance-clipboard

סיוע וליווי מלא
בהגשת תביעה

הירשם לניוזלטר שלנו

כתבות

עורך דין צבאי

כשאנחנו חושבים על הצבא, פעמים רבות עולה בראשנו תמונה של גוף שלא ניתן לעמוד מולו, אבל זה ממש לא נכון. עורך דין צבאי

קרא עוד »

*השירות אינו משפטי. | המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ או המלצה מכל סוג שהוא.

כל הזכויות שמורות © | 2022 | כמה עוד בע"מ

Site By | SHOWCASE ONLINE