עורך דין צבאי בחינם

איזו באסה! נפגעתם במהלך השירות הצבאי שלכם פגיעה פיזית/נפשית או שמצבכם הרפואי החמיר, אבל הרגע השתחררתם מהשירות ואין לכם כסף לעורך דין טוב אשר ייצג אתכם בכבוד בתביעה מול אגף שיקום נכים של משרד הביטחון? מזל שהגעתם לכאן – כל הפתרונות הכי זולים לפניכם, ממדריכי עורך דין צבאי בחינם ועד לפתרונות נוספים ונוחים כלכלית.

בואו מתחיל מההתחלה – מי זכאי לתבוע?

ובכן, כל חייל אשר חלה הדרדרות במצבו הרפואי או לחילופין, נפצע פיזית/נפשית עקב השירות הצבאי שלו רשאי להגיש תביעה כנגד משרד הביטחון. כל שעליכם לעשות הוא להוכיח כי הפגיעה הנ״ל התרחשה בזמן היותכם חיילים. כן, גם חיילי מילואים זכאים להגיש תביעה.

מה הקאץ׳ אתם שואלים?

על פי החוק הקיים במדינת ישראל קיימת התיישנות על פגיעות אשר התרחשו בזמן שירותכם הצבאי ועל כן עליכם להגיש תביעה לבקשת הכרה כנכי צה״ל עד 3 שנים מהשחרור. כפי שהוזכר, הפגיעה יכולה להיות פיזית – קרע ברצועה, שברי מאמץ, כאבי גב, מחלת עור, סרטן וכו והיא יכולה  להיות נפשית – חרדות, פוסט טראומה ועוד. במקרים חריגים בלבד תתאפשר החרגה בנושא.

אז איך מקדמים את העניין?

בכדי לתבוע את משרד הביטחון, כל שעליכם לעשות הוא להוכיח כי הפגיעה ארעה בעקבות או במהלך שירותכם הצבאי. את ההוכחות ניתן להציג בעזרת עדים או כמסמכים רפואיים – ביקורים אצל רופאים, פסיכיאטרים או ועדות רפואיות. כמובן שעל מנת לקדם את תביעתכם בצורה היעילה ביותר יש להצטייד בעורך דין צבאי אשר בקיא בהתנהלות המערכת והבירוקרטיה הארוכה בתהליך.

אילו אופציות זולות קיימות?

אתם בוודאי חיילים משוחררים ומרוששים שבסך הכל רוצים שהמדינה תכיר בכם אחרי שנתתם ותרמתם מעצמכם מעל ומעבר. למזלכם, קיימים מסלולים מדהימים במחירים אטרקטיביים מאד לכל כיס אשר כוללים יעוץ עם עורך דין צבאי בזול.

מדריכים מקוונים – ממש כמו עורך דין צבאי בחינם

המדריך המקוון בנוי מראש כפורמט מובנה, הוא מעין עורך דין צבאי בחינם עבורכם.  קיים מגוון רחב של מדריכם, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המתאים ביותר – בין אם הוא תואם במדויק לפגיעתכם ובין אם הוא דומה. המדריכים ספציפיים ומפורטים ויעזרו לכם בתהליך, יסבירו מה לומר בועדה הרפואית, למי מגישים את התביעה ואיך ועוד שלל רב של טיפים אשר שווים זהב אבל עולים כמעט חינם.

חבר טלפוני

הגשת תביעה נגד משרד הביטחון הנה עניין המכיל בירוקרטיה רבה ומפותלת. בדיוק בשביל זה ישנו החבר הטלפוני – צוות מומחים מתחום המשפטים והרפואה אשר בקיאים בכל הנושאים הרלוונטים לכם ויספקו יעוץ והכוונה משפטיים אשר ילוו אתכם בכל שלב בתהליך – מילוי טפסים, הסברה והכוונה לאחר כל שלב, מענה על שאלות לפני וועדות ובעצם, בכל מה שתזדקקו, הם ממש במרחק של שיחת טלפון אחת מכם ובמחיר הכי זול שתוכלו לחלום עליו.

סימולציה לועדה רפואית

הועדה הרפואית מורכבת ממספר אנשים אשר לפחות אחד מהם בקיא בתחום פציעתכם. אורך הועדה נע בן 5-20 דקות והחלטת הועדה נמסרת אליכם עד חודשיים ממועד הוועדה. סימולציה לועדה רפואית תשלח אליכם לאחר שתמלאו את פרטי המקרה שלכם וזאת על מנת שהיא תהא מדויקת ורלוונטית עבורכם. חשוב להצטייד בכמה שיותר ניירת הרלוונטית לפגיעה שלכם, כלומר, אישור ומסמכים רפואיים, בדיקות רלוונטיות ועוד. הסימולציה חיונית לכם בדיוק כמו שחשוב להתכונן לריאיון עבודה או מבחן.

ייעוץ וליווי מלא בהגשת תביעה

אם בעבר עמדו בפני החייל הפצוע והמבולבל 2 אופציות בלבד – הגשת תביעה בצורה עצמאית לחלוטין או הגשת תביעה דרך משרד עורכי דין, כיום, ישנה פריצת דרך בתחום אשר מאפשרת לכם לשלב את העולמות הללו – צוות של מומחים ימלאו עבורכם את המסמכים, יכוונו, ייעצו ויסבירו לפני כל ועדה ושלב בתהליך המסורבל הזה, יעזרו בהכנות תצהיר ויסבירו מה קורה לאחר הגשת התביעה. כל שעליכם לעשות יהיה להפנים את פניני החוכמה שלהם, לבצע וכמובן – לשלוח את הטפסים שהם ימלאו עבורכם למשרד הביטחון. כך תרגישו ביטחון מלא בעצמכם ובתהליך ותכוונו את עצמכם לסיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר.

למה אני בכלל צריך את כל ההכוונות הללו?

כפי שנאמר, תביעות מול אגף הנכים של משרד הביטחון טומן בחובו מאבק משפטי לא פשוט בכלל ועל כן ללא הכוונה ויעוץ מתאימים אתם עלולים למצוא את עצמכם במרדף אחרי הזנב שלכם. חשוב לדעת להשקיע בדברים הנכונים, בייחוד עכשיו, כאשר קיימות אופציות חלופיות זולות בהרבה משכירת שירותיו של עורך דין צבאי. כל החלופית המוזכרות לעיל קצרו הצלחות מסחררות וסייעו לחייילים רבים במשפטים הסבוכים מול מערכת הביטחון.

מה היה לנו כאן?

לסיכום, על מנת שיכירו בכם כנכי צהל, עליכם לעבור תהליכים בירוקרטיים רבים, מסמכים אין סוף, ועדות, משפטים ועוד ולכן מוטב להקל על עצמכם ולשכור שירותים של יעוץ משפטי מצוין וזול. למסלולים עלויות שונות ותמורות בהתאם אך אל חשש – כולם טובים ומוצלחים, עליכם לבחור את

האחד שמתאים לכם במיוחד ואין ספק שהוא יהווה לכם עו״ד צבאי זול ומיומן. בהצלחה ואל תשכחו לעדכן אותנו!

מאמרים נוספים

שתפו

המסלולים שלנו

מדריכים
מקוונים

סימולציה
לוועדה רפואית

חבר
טלפוני

check up-medical report-files and folders-healthcare and medical-medical assistance-clipboard

סיוע וליווי מלא
בהגשת תביעה

הירשם לניוזלטר שלנו

כתבות

עורך דין צבאי

כשאנחנו חושבים על הצבא, פעמים רבות עולה בראשנו תמונה של גוף שלא ניתן לעמוד מולו, אבל זה ממש לא נכון. עורך דין צבאי

קרא עוד »

*השירות אינו משפטי. | המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ או המלצה מכל סוג שהוא.

כל הזכויות שמורות © | 2022 | כמה עוד בע"מ

Site By | SHOWCASE ONLINE