עורך דין צבאי מומלץ

כפי שאתם בוודאי יודעים, לעריכת דין פנים רבות, כלומר, תחומים והתמחויות מגוונים – פלילי, עבודה, מקרקעין, גירושין, תעבורה ואולי חלקכם תתפלאו לשמוע כי קיים גם עורך דין המתמחה בענייני צבא אשר מכיר היטב את תהליך המשפט הצבאי וההתנהלות מול הגופים השונים בו, ולכן הוא עורך דין צבאי מומלץ. לרוב עורכי דין צבאיים יהיו יוצאי הפרקליטות הצבאית אשר היו במגעים בעבר עם גופים כגון מצ״ח והוועדות השונות.   

באילו מקרים אפשר לתבוע את משרד הביטחון?

שאלה מצוינת! במידה ושירתם בשירות בטחון – חיילים בשירות סדיר/קבע, אנשי שב״כ/מוסד, סוהרים או שוטרים, אשר במהלך השירות שלכם נפגעתם, פיזית או נפשית, באפשרותכם לתבוע את משרד הביטחון. בנוסף, במידה ובעיה רפואית קיימת החמירה עקב השירות אתם בהחלט יכולים להגיש תביעה.

במקרה ועליכם לתבוע את משרד הביטחון

חשוב לדעת כי הצעד הראשון לתביעה הוא מילוי טופס תביעת חבלה/מחלה״ בטופס זה עליכם להצהיר על הפגיעה המדוברת, האם קרתה במהלך השירות או בעקבותיו, האם יש עדים לכך, במידה ויש, עליכם לציין זאת ולצרף את עדותם. את הטופס הנ״ל יש לשלוח למשרד הביטחון. על מנת לקדם את התהליך מומלץ לצרף תצהיר חתום מעורך דין ולתת לו לקדם את התביעה בכדי למנוע מפח נפש.

 

מה חשוב לדעת לפני כל תביעה?

על כל פגיעה חדשה או קיימת שהחמירה עקב שירותכם, קיים חוק התיישנות, כלומר, עליכם להזדרז. אם תהיו שאננים אתם עלולים להחמיץ את המועד. החוק קובע כי עד 3 שנים מהשחרור עליכם להגיש תביעה למשרד הביטחון. במקרים חריגים בלבד תתאפשר החרגה לפגיעות הנגרמו בטווח שנים רחב יותר וכמובן שמוטב להצטייד בעורך דין צבאי מומלץ – שחר המאירי.

למה דווקא עורך דין שחר המאירי?

עו״ד שחר המאירי הנו עורך דין צבאי מומלץ מאד עם כ-95% הצלחה מול תביעות משרד הביטחון. עו״ד שחר המאירי הנו מייסד וחלק מבעלי משרד עורכי הדין המאירי, שירת כלוחם ומפקד בחיל ההנדסה הקרבית, תפקיד מוערך וחשוב ביותר. שחר המאירי יבין לליבכם כאדם וכחייל בתפקיד משמעותי בעברו עם ידע מקצועי רחב בנפגעי הגוף והנפש. משרדו מתמחה בייצוג אנשי כוחות ביטחון ואין ספק שהוא האדם  הנכון לתביעה שלכם.

נקודות לשימור

במידה ונפגעתם במהלך השירות שלכם או שמצבכם הרפואי החמיר, חשוב לזכור ולשמור כל תיעוד הקשור בנושא – ועדות, בדיקות, תוצאות, סיכומי מפגשים עם רופאים; הן כללים והן מומחים. זכרו לתעד כמה שיותר, אם ניתן אז גם לצלם תמונות או להקליט רעשים/צלילים וכמובן שעדים יעזרו לכם רבות בעת התביעה, לכן מומלץ לתעד גם את כל הקשור בעדים שלכם. הדבר יסייע רבות בחיזוק התיק שלכם ועורך הדין יוכל לדרוש עבורכם יותר.

אני יכול לעשות את התהליך לבד?

כן, אין ספק שיש באפשרותכם לגשת לתהליך התביעה בצורה עצמאית, לאסוף עדויות, מסמכים ולבנות את התיק שלכם בעצמכם אך חשוב לזכור שמדובר בתהליך בירוקרטי ארוך ומייגע שמוטב להשאיר למומחים אשר יבצעו אותו על הצד הטוב ביותר – במיומנות ובמהירות גדולה משיכולתם לבצע בכוחות עצמכם. כך שעורך דין צבאי טוב יחסוך לכם כמה שיערות לבנות.

אז איך בוחרים עורך דין צבאי מומלץ?

לסיכום, עורך דין צבאי טוב זהו עורך דין אשר מבין בתחום, עסק בעברו בנושאים הללו וכן, גם חווה על בשרו חוויות הקשורות בכך. אין ספק כי עורך דין שחר המאירי הוא עורך הדין המומלץ ביותר עבורכם לכל פניה בנושא עם אחוזי הצלחה מסחררים בכל תיק ו17 שנות ניסיון. אל תבזבזו זמן וצרו קשר בהקדם כבר עכשיו. בהצלחה!

מאמרים נוספים

שתפו

המסלולים שלנו

מדריכים
מקוונים

סימולציה
לוועדה רפואית

חבר
טלפוני

check up-medical report-files and folders-healthcare and medical-medical assistance-clipboard

סיוע וליווי מלא
בהגשת תביעה

הירשם לניוזלטר שלנו

כתבות

עורך דין צבאי

כשאנחנו חושבים על הצבא, פעמים רבות עולה בראשנו תמונה של גוף שלא ניתן לעמוד מולו, אבל זה ממש לא נכון. עורך דין צבאי

קרא עוד »

*השירות אינו משפטי. | המידע המוצג באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ או המלצה מכל סוג שהוא.

כל הזכויות שמורות © | 2022 | כמה עוד בע"מ

Site By | SHOWCASE ONLINE